close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לעבור ניתוח זו לא חוויה נעימה- כך תצלחו את תקופת השיקום

מערכת שורשיד תמוז, תשעה01/07/2015

אחות פרטית לאחר ניתוח עוזרת לשיקום מהיר וחזרה לשגרה

תגיות:
לעבור ניתוח זו בהחלט חוויה לא נעימה וכל מה שאנחנו או יקירנו רוצים הוא לעבור את התקופה שלאחר הניתוח בקלות, להשתקם ולחזור לחיים השגרתיים שלנו. הדרך הטובה ביותר להשתקם במהירות היא על ידי השכרת שירותיה של אחות פרטית.

אחות פרטית לשיקום מוצלח
חשוב לקחת בחשבון שמערכת הבריאות ובתי החולים עמוסים באנשים ופעמים רבות אנשים לאחר ניתוח מוצאים את עצמם חסרי אונים משום שהאחות צריכה לטפל בעוד הרבה חולים אחרים ויש גם פעמים בהם משחררים את החולים יום או יומיים לאחר הניתוח ומבקשים מהם לחזור רק אם יש בעיה וזאת משום שחולים רבים אחרים זקוקים לאותה מיטה בבית החולים. במצבים כאלו הפתרון האידיאלי הוא אחות פרטית שדואגת לכל הצרכים שלכם בתקופה שלאחר הניתוח ובתקופת השיקום בבית ועוזרת לכם להחלים בצורה מלאה.

אחות פרטית לאחר ניתוח
כדי לא להיות במצב בו אתם קוראים לאחות כמה פעמים ואילו היא מבקשת ממכם להמתין כי יש לה עוד מטופלים בבית החולים, תוכלו לשכור את שירותיה של אחות פרטית לאחר ניתוח. כאן מדובר על אחות שמשרתת אך ורק אתכם. חשוב לוודא שמדובר על אחות מוסמכת ומנוסה בטיפול בחולים לאחר ניתוח (מהסוג אותו אתם עברתם). האחות תהיה אתכם 24 שעות ביממה ביום או ביומיים שלאחר הניתוח והיא תספק לכם מענה על כל צורך פרטי, אם מדובר על עזרה להגיע אל השירותים, עזרה במתן תרופות, מים וקריאה לרופאים במקרה הצורך. בנוסף, האחות תוכל לספק למשפחות שלכם מידע אודות המצב שלכם בכל רגע נתון. שירות אחות פרטית לאחר ניתן להזמין בדרך כלל גם בהתראה קצרה של מהיום להיום או מהיום למחר.

ביטוח ואחות פרטית
אם אתם מעוניינים באחות פרטית שתעזור לכם להשתקם במהירות לאחר ניתוח ואינכם יודעים האם תוכלו להרשות לעצמכם את השירות מבחינה כלכלית, חשוב שתדעו שאם יש לכם ביטוח בריאות פרטי או ביטוח משלים של אחת מקופת החולים רוב הסיכויים שאתם זכאים למימון חלקי. כאן, חשוב מאוד לא להגיע לכל מיני הסדרים כספיים ולשלם לאחות "מתחת לשולחן" אלא לשלם את התעריף אותו היא דורשת ולדרוש חשבונית מס אותו תוכלו להגיש לקופת החולים או לחברה הביטוח וכנגד אותה חשבונית תוכלו לקבל החזר של השכרת שירותיה של האחות. חשוב לקחת בחשבון שסכום ההחזר משתנה בהתאם לקופה אליה אתם משתייכים או הביטוח הפרטי שיש לכם. בדרך כלל ההחזר הוא בהתאם לסכום מסוים ביום במשך שמונה עד עשרה ימים ויש תקרה לסכום היומי.

לסיכום, אחות פרטית לאחר ניתוח עוזרת לשיקום מהיר וחזרה לשגרה. האחות תעמוד לשירותכם במשך כל שעות היממה ותדאג לספק לכם את כל מה שאתם צריכים לאחר הניתוח, על מנת שהיה לכם נוח ונעים ותוכלו להבריא במהירות.

 
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה